Τον Αύγουστο του 1949 το περιοδικό Vogue κυκλοφόρησε με την Audrey Hepburn να φοράει ένα ροζ Button-Down πουκάμισο, στο εξώφυλλό του, ένα πουκάμισο που πωλείτο στην Brooks Brothers ήδη από το 1900. Από το επόμενο πρωί, ορδές κοριτσιών με πλισέ φούστες και βαμβακερά καλτσάκια, πολιόρκησαν την είσοδο της μπουτίκ Brooks Brothers, απαιτώντας “το ροζ πουκάμισο της Vogue”. Ωστόσο, ο Οίκος παρέμεινε πιστός στο ανδρικό ρούχο, αρνούμενος να εντάξει τις γυναίκες στις συλλογές του. Σύντομα οι γυναίκες ανακάλυψαν και άλλα “θαύματα” όπως τις βερμούδες Madras, και αυτή τη φορά ο Οίκος υποχώρησε, μειώνοντας την περιφέρεια της μέσης κατά μερικά εκατοστά, προς το πιο θηλυκό! Στάθηκε, ωστόσο, ανένδοτος ως προς το μπροστινό κούμπωμα, για να μην ξεχνά κανείς το καθαρά ανδρικό προφίλ. Το 1950, έκαναν δειλά την εμφάνισή τους και οι πρώτες διαφημίσεις των πρώτων γυναικείων ενδυμάτων. Προκειμένου να αποκτήσουν, όμως, την πρώτη αποκλειστικά δική τους συλλογή, οι γυναίκες θα έπρεπε να περιμένουν εώς το 1975, οπότε και λανσάρεται μία ολοκληρωμένη γυναικεία σειρά ρούχων και αξεσουάρ, μετά την επιτυχή λειτουργία του γυναικείου τμήματος στα καταστήματα των Broadway και Bond Street. Ο πρώτος γυναικείος κατάλογος εκδόθηκε το 1980.